چگونه با سفارشی کردن گزارش قابل چاپ، از تستر باتری و سیستم الکتریکی Autel MaxiBAS BT608E خود بهره بیشتری ببرید؟ این راهنمای ایجاد گزارش های سفارشی باتری مشتری با BT608/BT608E است.
چگونه رسید را با آرم و اطلاعات تماس سفارشی کنیم؟
مرحله 1. روی BT608E به سمت چپ بکشید، به "مدیر داده >> اطلاعات کارگاه" بروید.
شما می توانید یک عکس را وارد کنید تا آن را در نقطه سوم که با عنوان آرم مجموعه کارگاه مشخص شده است، اضافه کنید. این در بالای رسید شما چاپ می شود. فیلد را انتخاب کنید و می توانید از دوربین آنبورد برای گرفتن عکس استفاده کنید یا یکی را که از لپ تاپ خود آپلود کرده اید انتخاب کنید. هنگامی که یک عکس را انتخاب کردید، می توانید اندازه آن را طوری تغییر دهید که در داخل این قاب قرار بگیرد.
گام 2. تمام فیلدها را با اطلاعات مربوط به فروشگاه خود وارد کنید.
توصیه می شود تمام فیلدها را پر کنید. زیرا این نه تنها یک ابزار بازاریابی عالی است، بلکه به مشتری این امکان را می دهد تا در آینده با شما تماس بگیرد و یک قرار ملاقات رزرو کند.
اگر مغازه شما تکنسین های متعددی دارد، تعداد بیشتری را برای افزودن آنها انتخاب کنید. پس از تکمیل، از این منو خارج شده و دوباره "تنظیمات" را انتخاب کنید و بررسی کنید که "Print Graphic on Receipt" روشن باشد. علاوه بر این، اگر بیش از یک تکنسین را وارد کرده اید، باید مطمئن شوید که انتخاب تکنسین را نیز تغییر دهید.
حالا شما تکمیل کردید
مرحله 3. برای چاپ گزارش باتری می توانید به "مدیر داده >> سوابق تست" مراجعه کنید.
برای فعال کردن چاپگر داخلی، نماد مرکزی را انتخاب کنید.
اکنون مشتریان شما گزارش چاپ شده شما را دریافت کرده اند، آرم کارگاه شما را خواهند دید. نتایج تست باتری شما: از جمله تست راه اندازی سیستم، و همچنین تست کل سیستم شارژ. اگر سؤالی دارند، می توانند با فروشگاه شما که در پایین ذکر شده است تماس بگیرند. فقط برای اینکه بفهمند کدام تکنسین روی وسیله نقلیه آنها کار کرده است.
به یاد داشته باشید که Autel BT608E یک ابزار تجزیه و تحلیل عالی است، اما همچنین می تواند به شما در ایجاد ارزش و اعتماد در مشتریان کمک کند.