در اینجا من یک BMW 325 2011 دارم که در ماژول جای پا FRM مشکل دارد.
من به شما دوستان نشان خواهم داد که چگونه با استفاده از اسکنر Autel MaxiIM IM608 II آن را برطرف کنید . این روش بسیار ساده است، در واقع شما فقط باید کمی مهارت لحیم کاری را بدانید.
مشکل: مشکل این وسیله نقلیه این است که بعد از تعویض دینام، تمام شیشه ها، چشمک زن و چراغ جلو همه چیز روی ماشین کار نمی کند. معمولاً این اتفاق می افتد که یک موج برق یا نوعی مشکل در ماژول جای پا FRM وجود دارد. هنگامی که برق قطع می شود یا به روش خاصی وصل می شود، فقط یک نقص کارخانه دارد که داده های برنامه نویسی را از دست می دهد یا فایل برنامه نویسی فقط خراب می شود.
راه حل
برنامه نویس >> پذیرش >> تراشه (EEPROM، MCU، ECU) >> خواندن و نوشتن تراشه >> تعمیر بدنه >> BMW >> FRM>E90/E91(BASIS)>LED>XEQ384>3M25J
راهنمای عملیات:
1. انجام این عملکرد به طور خودکار تراشه را پارتیشن بندی می کند و داده های اصلی را برای بازیابی بازنویسی می کند.
2. اگر پس از نصب مجدد ماژول در خودرو، عدم تطابق پیکربندی رخ داد، کدگذاری را با ابزارهای Autel یا سایر تجهیزات ویژه انجام دهید.
برای دریافت نمودار اتصال برای لحیم کاری، "نمودار شماتیک" را فشار دهید. فقط از کابل APA 109 برای اتصال ماژول Autel IM608 Pro2 ، XP400Pro و FRM استفاده کنید.
پس از اتصال موفق، "شروع" را فشار دهید.
فایل FLASH را ذخیره کنید.
فایل با موفقیت ذخیره شد. دکمه تایید را فشار دهید".
در حال بازیابی اطلاعات تراشه... کابل USB را جدا نکنید، لطفا صبر کنید...
در حال تأیید داده های تراشه...
بازیابی با موفقیت انجام شد.
ماژول FRM را دوباره روی ماشین قرار دهید، بیایید آن را بررسی کنیم.
حالا همه پنجره ها می توانند به طور عادی کار کنند، چراغ های جلو برگشته و شروع به کار می کنند.
مشکل حل شد.
پشتیبانی فنی
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-13429866263
واتساپ: +86-13429866263