در اینجا نحوه استفاده از ویژگی ثبت داده های داخلی اسکنرهای سیستم عیب یابی اتوموبیل Autel را نشان خواهیم داد . این نکته فناوری Autel برای اکثر تبلت های Autel مانند Elite II Pro ، MS908S Pro II ، MK906 Pro و غیره مناسب است.
ثبت دادهها اجازه میدهد تا دادههای مربوط به مشکلاتی را که ممکن است هنگام استفاده از تبلتهای Autel با آنها مواجه شوید، مستقیماً به یکی از مهندسان Autel ارسال کنید. تبلت Autel شما هر جلسه با وسیله نقلیه را ضبط می کند و 20 جلسه آخر را ذخیره می کند. اگر در طول عیب یابی، تکنسین با مشکلی مواجه شد، ابتدا باید چند مرحله را انجام دهید:
1. قبل از ایجاد گزارش داده، بررسی کنید که رایانه لوحی و VCI شما با آخرین بهروزرسانیهای نرمافزار کار میکنند.
2. برای ایجاد و ارسال گزارش داده: روی نماد ضربه بزنید، فرم را کامل کنید، روی ارسال ضربه بزنید.
1) اگر هنوز مشکلی وجود دارد، می توانید روی نماد ثبت داده ها در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و مشکل خود را انتخاب کنید. در آن مرحله، جزئیات را کامل کنید و گزینه send یا save را بزنید تا بعداً روی آن کار کنید.
2) مدیر داده >> ثبت اطلاعات >> تاریخچه >> رکورد انتخاب شده >> تکمیل فرم با اطلاعات تماس، ارسال
- لطفاً توجه داشته باشید که اگر قبل از ارسال با مشکل مواجه شدید:
ثبت داده ها >> بازخوردی وجود ندارد
در اینجا می توانید آنچه را که روی آن کار می کردید انتخاب کنید، موضوع را کامل کنید و روی "ارسال" ضربه بزنید.
پس از زدن "ارسال"، کل فرم و داده ها در مهندسان Autel آپلود می شود. آنها جلسه و همچنین یادداشتهای تکنسین را بررسی میکنند و برای بررسی موارد ارسالی شما، آن را تأیید میکنند.
- ثبت اطلاعات >> بازخورد
در اینجا هر پیامی که ممکن است از تیم مهندسی دریافت کرده باشید وجود دارد. این پیام ها ممکن است شامل توضیح بازخورد یا حتی یک وصله نرم افزاری باشد.
Autel برای تکنسینهایی که روی قرصهای تشخیصی ما سرمایهگذاری کردهاند و هدفشان حمایت از موفقیت آنها با خدمات مشتری در کلاس جهانی است، ارزش قائل است.
پشتیبانی فنی
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-199 4758 6579
واتساپ: +86-199 4758 6579