1. رویداد تبلیغاتی چیست؟
این رویدادی است که می تواند در صورت تمدید اشتراک نرم افزار برای برخی دستگاه های خاص، تخفیف کاربر را ارائه دهد.
2. رویداد تبلیغاتی چه زمانی راه اندازی می شود؟
این رویداد از 18 نوامبر 2024 تا 29 نوامبر 2024 (به وقت UTC) راه اندازی می شود .
توجه: از 21 اکتبر 2024 تا 17 نوامبر 2024 (به وقت UTC) تبلیغات یا بنر مربوطه در دستگاه یا وب سایت رسمی Autel و غیره وجود خواهد داشت تا این موضوع را به مشتری یادآوری کند.
3. آیا این یک رویداد آنلاین است؟ چگونه کاربران می توانند از توزیع کننده/فروشنده محلی شرکت کنند؟
این یک رویداد کوپن آنلاین است، به این معنی که برای تمدید اشتراک در دستگاه تبلت یا وب سایت رسمی Autel ( https://www.autel.com ) در رایانه شخصی در دسترس است، اما خرید آفلاین ( تمدید اشتراک با روش های دیگر) نیز می تواند از تخفیف در طول دوره رویداد برای جزئیات تخفیفهای آفلاین، لطفاً با AutelShop.DE مشورت کنید .
4. چه دستگاه هایی برای رویداد تبلیغاتی موجود است؟
همه دستگاه هایی که دارای اشتراک نرم افزارهای تجدیدپذیر هستند به جز IM1. مانند Autel IM608 II ، IM508S ، Elite II PRO ، MK908 PRO II ، Ultra Lite و غیره.
توجه:
لطفاً در صورتی که کوپن برای محصول خاصی که به تازگی منتشر شده است قابل اعمال نیست، با پشتیبانی فنی Autel تماس بگیرید.
5. چگونه در رویداد تبلیغاتی شرکت کنیم ؟
کاربر می تواند طبق دستورالعمل زیر در یک تبلت یا رایانه شخصی در رویداد شرکت کند:
1) روی نماد Update در منوی Job ضربه بزنید، سپس روی دکمه تمدید ضربه بزنید (یا روی تبلیغات پاپ آپ یا بنر در منوی Update ضربه بزنید، یا روی Member Center---Members Only Coupons ضربه بزنید، سپس روی Apply Now ضربه بزنید)، سپس سیستم به طور خودکار کوپن را اعمال می کند. اگر دستگاه فعلی برای این تبلیغات موجود باشد.
2) روش های پرداخت را انتخاب کنید و پرداخت را تکمیل کنید.
توجه: اگر نمیتوان در تبلت در تبلیغات شرکت کرد، لطفاً برای بررسی از وبسایت رسمی Autel https://www.autel.com/ در رایانه شخصی بازدید کنید.
1) از وب سایت Autel ( https://www.autel.com/ ) در رایانه شخصی بازدید کنید و با Autel ID وارد شوید .
2) روی گزینه My Coupons کلیک کنید،
3) روی Apply Now در صفحه کوپن کلیک کنید تا وارد رابط My Devices شوید، دستگاهی را انتخاب کنید که نیاز به تمدید اشتراک دارد .
6. کوپن چه زمانی صادر می شود؟
کاربر می تواند کوپن را در 18 نوامبر 2024 (به وقت UTC) دریافت کند.
7. آیا یک Autel ID می تواند 2 یا بیشتر کوپن دریافت کند؟
خیر. یک شناسه Autel فقط می تواند یک کوپن دریافت کند و یک کوپن فقط برای یک بار قابل استفاده است.
8. چند کوپن را می توان در یک سفارش اعمال کرد؟
فقط یک کوپن را می توان در یک سفارش اعمال کرد.
9. آیا کاربران می توانند بیش از یک سال تمدید کنند؟
بله. تا زمانی که مبلغ سفارش در محدوده موجود باشد، کوپن قابل اعمال است.
توجه: فقط زمانی که مبلغ سفارش کمتر از 100 تومان نباشد، می توان تخفیف را برای سفارش اعمال کرد.
10. اگر کوپن را نتوان به طور معمول اعمال کرد یا زمانی که کاربر در تلاش برای تمدید اشتراک است، از کوپن استفاده شده است؟
لطفاً با پشتیبانی فنی Autel تماس بگیرید و شناسه Autel، شماره سریال دستگاه و اسکرین شات های منوی کوپن را راهنمایی کنید، سپس پشتیبانی فنی Autel می تواند پس از بررسی بیشتر کوپن ها را به صورت دستی مجدداً منتشر کند.
11. اگر کاربر به طور تصادفی کوپن را روی شماره سریال دستگاه اشتباهی اعمال کند، می توان کوپن را مجدداً صادر کرد؟
در این صورت، لطفاً با پشتیبانی فنی Autel تماس بگیرید و شماره سریال و شماره سفارش مربوطه را که کوپن به اشتباه اعمال شده است، راهنمایی کنید، سپس پشتیبانی فنی Autel می تواند پس از بررسی بیشتر، کوپن ها را به صورت دستی مجدداً منتشر کند.
12. آیا پس از رویداد تبلیغاتی همچنان می توان از کوپن استفاده کرد؟
خیر، این کوپن فقط در طول این رویداد تبلیغاتی قابل استفاده است، یعنی از 18-نوامبر-2024 تا 29-نوامبر-2024 (به وقت UTC) .
13. آیا می توان از کوپن ها برای خرید MOTOR TruSpeed Repair یا سایر بسته های نرم افزاری اضافی روی دستگاه استفاده کرد؟
خیر، کوپنها فقط برای تمدید بهروزرسانیهای نرمافزار خودرو و نه برای اشتراک بستههای نرمافزاری اضافی قابل اجرا هستند.
14. اگر پیغام خطا را نشان دهد چه میشود . لطفاً هنگام تمدید اشتراک در دستگاه رایانه لوحی، دوباره امتحان کنید ] ؟
لطفاً شبکه دیگری را امتحان کنید و مطمئن شوید که شبکه خوب است، سپس دوباره امتحان کنید. اگر همچنان مشکل وجود داشت، لطفاً برای تکمیل پرداخت، وارد سایت رسمی Autel https://www.autel.com/ در رایانه شوید.
15. اگر هنگام تمدید اشتراک در دستگاه تبلت، پیام خطا [ کد خطا: S9999 ] را نشان دهد، چه ؟
لطفاً برای تکمیل پرداخت برای بررسی، وارد سایت رسمی Autel https://www.autel.com/ در رایانه شوید.
16. اگر هنگام تمدید اشتراک در رایانه شخصی، پیام خطا [ خطای سیستم ] را نشان دهد، چه ؟
لطفاً سعی کنید از وب سایت رسمی خارج شوید سپس دوباره وارد شوید تا بررسی کنید.
در صورت مشکل بیشتر، لطفاً شبکه دیگری را امتحان کنید و مطمئن شوید که شبکه خوب است، سپس دوباره امتحان کنید.
اگر همچنان مشکل وجود داشت، لطفاً یک ویدیو ضبط کنید تا عملکرد و مشکل را نشان دهد و شماره سریال دستگاه و شماره سفارش را برای پشتیبانی فنی Autel برای بررسی ارائه دهید.
17. اگر پرداخت PayPal هنگام تمدید اشتراک در دستگاه تبلت برای مدت طولانی پردازش شود چه ؟
لطفاً شبکه دیگری را امتحان کنید و مطمئن شوید که شبکه خوب است، سپس دوباره امتحان کنید. اگر همچنان مشکل وجود داشت، لطفاً در رایانه شخصی وارد وب سایت رسمی Autel https://www.autel.com/ شوید یا روش پرداخت دیگری را برای تکمیل پرداخت امتحان کنید.
اطلاعات تماس:
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-13429866263
واتساپ: +86-13429866263