مشکل: OTOFIX D1 Lite من هنگام انتخاب زبان ایتالیایی نمی تواند کار کند. درخواست کرد: "در طول به روز رسانی نمی توان زبان را تغییر داد!"
دلیل
برای دستگاههای OTOFIX پس از مارس 2023 مانند D1 Max یا IM2 چندین زبان به صورت بستهبندی شدند . کاربران می توانند پس از دریافت دستگاه بدون مجوز اضافی، دو زبان مورد نیاز را انتخاب کنند.
با این حال، هر دستگاه تنها دو فرصت برای انتخاب زبان دارد. هنگام استفاده از انتخاب یک زبان، دستگاه از شما درخواست می کند. اگر این دو فرصت تمام شود، دیگر امکان تغییر زبان وجود نخواهد داشت . حتی در صورت تغییر، دستگاه به درستی کار نخواهد کرد.
(برای جزئیات بیشتر، لطفاً به راهنمای عملیات زبان از پیش انتخاب شده Autel Scanner مراجعه کنید )
نکته مهم
پس از اتمام دو فرصت، کاربران نمی توانند زبان را تغییر دهند .
راه حل
اگر دستگاه جدیدی با انتخاب زبان مشکل دارد :
1) لطفا شماره سریال دستگاه و اسکرین شات خطا را به پشتیبانی فنی Autel ارائه دهید .
2) زبان واقعی مورد نیاز را تأیید کنید .
اگر دستگاه پس از دو بار انتخاب غیر قابل استفاده شود ، پشتیبانی فنی Autel به طور ویژه با آن برخورد خواهد کرد. سپس ، کاربر باید مراحل زیر را در دستگاه دنبال کند:
مرحله 1. نماد OTOFIX را طولانی فشار دهید و آن را به سمت App-Info بکشید.
مرحله 2. روی "Storage" ضربه بزنید.
مرحله 3. روی «CLEAR STORAGE» ضربه بزنید.
مرحله 4. برای تغییر زبان به «تنظیمات >> زبان» بروید و دوباره بررسی کنید.
اطلاعات تماس:
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-13429866263
واتساپ: +86-13429866263