مشکل: Autel MaxiIM KM100 هنگام شناسایی VIN یک کد خطای شبکه داده است، می گوید: "شبکه در دسترس نیست. دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید یا شبکه خود را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید. کد خطا: 10008".
دلیلش چیه؟ هیچ راه حلی؟
راه حل
1. به یک شبکه جدید تغییر دهید.
2. دستگاه Autel KM100E را مجددا راه اندازی کنید .
3. اگر همه موارد فوق کار نکرد، تنظیمات شبکه را به صورت زیر تنظیم کنید:
تنظیمات >> تنظیمات سیستم >> بیشتر >> شبکه و اینترنت >> انتخاب WiFi >> دکمه اصلاح در گوشه سمت راست بالا >> گزینه های پیشرفته
1) تنظیمات IP "DHCP" را به "Static" تغییر دهید.
2) آدرس را تنظیم کنید
آدرس IP: 192.168.1.249
دروازه: 192.168.1.1
طول پیشوند شبکه: 24
DNS 1: 8.8.8.8
DNS2: 8.8.4.4
3) دکمه پاور را به مدت طولانی فشار دهید تا KM100 پس از تغییر راه اندازی مجدد شود.
پشتیبانی فنی :
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-13429866263
واتساپ: +86-13429866263