AutelShopDE online Car Tool Dealer

Update News and Sell All Kinds of Original Autel Car Tools

AutelShopDE online Car Tool Dealer

Update News and Sell All Kinds of Original Autel Car Tools

Autel KM100 Program Benz Sprinter 903 WSP ID12 AKL via Dump

امروز از Autel MaxiIM KM100 برای برنامه‌ریزی مرسدس بنز اسپرینتر 903 WSP ID12 استفاده می‌کنم که همه کلیدها از طریق dump گم شده‌اند. در ادامه نحوه انجام کار را نشان خواهم داد. 

 

داده ها را به KM100 منتقل کنید

1.  پس از خواندن و ذخیره فایل immo مرسدس در کامپیوتر، اجازه دهید آن را از طریق Remote Desktop به برنامه نویس کلید Autel KM100 منتقل کنیم.



2.  در رایانه شخصی به https://start.teamviewer.com بروید ، شناسه KM100 خود را وارد کنید تا کنترل از راه دور شروع شود. 



3.  انتقال فایل >> فایل انتخابی داده مرسدس >> مکان یابی به: حافظه خارجی/ MaxiApScan/ UserData/ ImmoDataTool

روی "ارسال" کلیک کنید.

فایل را با موفقیت به KM100 انتقال دهید.



کلید مرسدس را تولید کنید

کلید را در شیار کلید KM100 قرار دهید،

عملکرد ویژه >> پردازش داده IMMO >> اروپا >> مرسدس بنز >> اسپرینتر >> MC68HC08AZ32 >> بارگیری فایل داده

داده ها بارگیری شد. تعداد کلید مورد نظر را انتخاب کنید و کلید تولید را فشار دهید تا تولید کلید شروع شود.





کلون یک کلید، شماره کلید: 1

دکمه تایید را فشار دهید".

در حال بازنویسی داده های کلیدی، لطفاً صبر کنید...

عملیات تکمیل شد.

اکنون کلید می تواند خودرو را روشن کند.

 

اطلاعات کلیدی را بخوانید،

نوع IMMO TEMIC 12 (ID12) است.

 

Autel KM100 Mercedes برنامه نویسی همه کلیدهای گم شده با موفقیت انجام شد. 



 

اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de

عیب یابی: برنامه نویس Autel IM508 + XP400 Pro متصل نیست

مشکل: من متوجه شده ام که وقتی Autel MaxiIM IM508   به برنامه نویسXP400 Pro متصل می شود ، لمس صفحه به حالت عادی باز نمی گردد. باید IM508 را قطع و ریستارت کنم. USB اصل است.  

 

هیچ راهی برای انجام EWS3 وجود ندارد. من همه کارها را انجام داده ام اما همان چیزی را به من می گوید: برنامه نویس متصل نیست.

لطفا کمک کنید!




عیب یابی

لطفاً اقدامات زیر را با XP400 PRO انجام دهید: 1

. مسیر BMW EWS3 برنامه نویس را وارد کنید تا سعی کنید بخوانید و بنویسید. 2

. بررسی کنید که آیا پین های برد آداپتور دقیقاً با اسلات EWS3 مطابقت دارند یا خیر. 3

. مطابق با دستورالعمل های عملیاتی عمل کنید. مرحله 1.

 ابتدا برد تطبیق و ماژول EWS3 را وصل کنید. مرحله 2.

 برد و XP400 PRO را وصل کنید. مرحله 3.

 XP400 PRO و تبلت را به USB متصل کنید.


مرحله 4. منبع تغذیه 12 ولت را به XP400 PRO وصل کنید. توجه داشته باشید که قدرت Autel IM508 باید بیش از 30 درصد باشد. مرحله 5. منو را باز کرده و تابع خواندن را اجرا کنید.

مرحله 6. اگر 12 ولت وصل نباشد و عملکرد مستقیماً اجرا شود، درگاه USB قطع می شود و در این مورد نمی توان از آن استفاده کرد.

مرحله 7. اگر هنوز با مراحل بالا کار نمی کند، سعی کنید XP400 PRO را به برنامه نویس رایانه شخصی متصل کنید و عملکردها را انجام دهید. لطفاً رایانه لوحی را مجدداً راه‌اندازی کنید، درگاه USB فعال است و ارتباط می‌تواند به طور عادی انجام شود.


پشتیبانی فنی

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de

آیا Autel TS608 Program 2016 Chevy Silverado سنسور 315MHz می تواند؟

سوال: من تمام به روز رسانی ها را تا به امروز نگه داشته ام اما فایل های مورد نظر مورد نیاز را ندارم. Autel MaxiTPMS TS608  Chevy Silverado 2016 با فرکانس 315Mhz ندارد در حالی که   Autel TS601 دارای فرکانس  315Mhz برای Chevy Silverado 2016 است. 


چگونه می توانم TS608 خود را به همان فایل های TS601 تبدیل کنم؟ من به سختی از به‌روزرسانی‌ها در تمام سال استفاده کردم، به جز قبل از انقضای آن، تا مطمئن شوم که قبل از منقضی شدن حساب، مشکلی ندارم. آیا می توانم برای به روز رسانی ها یک پسوند دریافت کنم تا بتوانم فایل های بد خود را برطرف کنم؟

 

پاسخ

هر دو TS601 یا TS608 می‌توانند از MX-Sensor Chevrolet Silverado 315/433MHz 2016 پشتیبانی کنند .

 

1.  لطفا مطمئن شوید که Autel TS608 شما به روز شده است.

2.  مطمئن شوید که بازار و منوی درست را انتخاب کرده اید.



اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de

بررسی محفظه احتراق Autel MP808TS + MV108

در سال 2022، خط ابزارهای Autel 808 برای شامل برنامه بازرسی دیجیتال ارتقا یافت، به این معنی که آنها اکنون با اتوسکوپ  Autel MaxiVideo MV108 سازگار هستند . امروز نحوه عملکرد آن با MaxiPRO MP808TS را بررسی خواهم کرد . من هم به محفظه احتراق و هم دریچه های اگزوز و ورودی نگاه خواهم کرد. 

 

بررسی جعبه گشایی Autel MV108

ما خود ابزار اصلی MV108 و همچنین بخش تجاری را داریم که دارای دوربین بازرسی است. دوربین 0.3 مگاپیکسلی و وضوح 640 در 480 پیکسل است. ما همچنین یک آهنربا، یک قلاب و یک لوازم جانبی با دید 90 درجه داریم. ساختار این ابزار واقعاً سطح بالایی است و به نظر می رسد که واقعاً خوب ساخته شده است. بیایید جلو برویم و آزمایش را ادامه دهیم. 





تست محفظه احتراق را بررسی کنید

شما فقط کابل را به واحد اصلی وصل کرده و با این مهره قفل آن را محکم کنید. و سپس کانکتور USB را به پورت نوع A دستگاه Autel خود وصل کنید.

 

من قبلاً شمع شماره چهار سیلندر این تویوتا کرولا 2008 را برداشته ام. ما به Autel MP808TS می رویم. روی "بازرسی دیجیتال" ضربه بزنید، ما می توانیم از طریق برنامه بازرسی دیجیتال عکس بگیریم یا فیلمی ضبط کنیم.





حال اجازه دهید محفظه احتراق و شیرها را بررسی کنیم. ما با MV108 می رویم، وارد محفظه احتراق می شویم، دریچه های ورودی باز هستند و این چیز خوبی است. ما کمی به این موضوع باز خواهیم گشت. یکی از چیزهایی که من به سرعت متوجه شدم این است که دوربین باید کاملاً نزدیک به جسم مورد نظر باشد تا بتواند بهترین فوکوس را به دست آورد. می بینیم که مقداری تجمع در بالای پیستون وجود دارد که در اینجا به وضوح مشخص شده است. کیفیت ویدیو مناسب است منظورم این است که شما به دنبال فیلمبرداری از یک دوربین نمایشگر شبکیه نیستید. اگر بدانید به دنبال چه هستید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

جابجایی به لوازم جانبی 90 درجه که ادامه می یابد و سپس به محفظه احتراق برمی گردیم تا بتوانیم دریچه های ورودی را مشاهده کنیم. و این به سرعت نشان می دهد که دریچه های ورودی باز هستند. مقداری تجمع روی دریچه های ورودی نیز وجود دارد، هم روی سر و هم روی فیله. همچنین در وجه احتراق سوپاپ، بسته بودن دریچه های اگزوز را می بینیم.




برخی از این نقاط در ویدیو مرده و مصنوع هستند. باید اضافه کنم که من این را بیرون می کشم و سعی می کنم در حالی که این آینه را انجام می دادم بدهی را پاک کنم. من توانستم مقداری چسب بزنم و آن را جامد کنم. من فقط فکر کردم این بازخورد را برای Autel اضافه کنم تا آن را بررسی کند. و همچنین اگر این را دریافت کردید، قبل از چسباندن آن به موتور، بررسی کنید که روی مال شما شل نباشد.

 

من فکر می کنم این یک افزودنی بسیار خوب برای خط ابزار Autel 808 است. کیفیت فیلم در زمان انجام این بررسی بیش از حد مطلوب است. MV108 با قیمتی در حدود 54 یورو عرضه می‌شد، اگرچه می‌توانید آن را در برخی از بسته‌های اسکنر مانند Autel MaxiCOM MK808S + MV108  با قیمت بسیار ارزان‌تری تهیهکنید. 




اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de

راه حل: IM608Pro "متاسفانه com.autel.store متوقف شده است." موضوع

مشکل: Autel MaxiIM IM608 PRO یک پیام ظاهر شد که من می خواستم به روز کنم. می گوید: "متاسفانه com.autel.store متوقف شده است."

مشکل چیست؟ لطفا پیشنهاد دهید.

راه حل

برای حل مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

1) Autel IM608 Pro را مجددا راه اندازی کنید.

2) اتصال به WiFi.

3) برای بررسی عادی بودن آن به Update بروید، سپس همه نرم افزارها را به روز کنید.

امیدوارم این بتواند کمک کند.

اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

www.autelshop.de