AutelShopDE online Car Tool Dealer

Update News and Sell All Kinds of Original Autel Car Tools

AutelShopDE online Car Tool Dealer

Update News and Sell All Kinds of Original Autel Car Tools

سوالات متداول مشکلات و راه حل های متداول Autel TPMS

در اینجا ما مشکلات و راه حل های متداول (سؤالات متداول) ابزارهای سرویس Autel TPMS را جمع آوری کرده ایم . برای اکثر ابزارهای Autel مانند TS501 Pro ، MK906 Pro-TS ، MP808Z-TS و غیره اعمال شود.


س: قسمت TPMS

مشکل 1: چراغ TPMS روی داشبورد خودروی 2005 من روشن است، چه باید بکنم؟ 

 

راه حل:

ممکن است ماژول کنترل فشار باد لاستیک معیوب باشد. از ابزار Autel با قابلیت اتصال OBDII مانند TS508 WF  یا TS608 برای شناسایی کدهای مشکل در ماژول TPMS استفاده کنید. ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض بخشی از سیستم مانند فرستنده یا گیرنده داشته باشید.


مشکل 2:

وسیله نقلیه من تصادف کرد. حالا چراغ TPMS من روشن می ماند. چه کار کنم؟

 

راه حل:

خودرو ممکن است دارای یک ماژول TPMS آسیب دیده یا سنسورهای ناکارآمد یا هر دو باشد. از ابزار Autel TPMS برای بررسی سنسورها و ماژول کنترل استفاده کنید.

 

اگر سنسورها فعال نشدند، سنسورها باید تعویض شوند. Autel MX-Sensors را  برای جایگزینی سنسورها برنامه ریزی کنید  . رویه‌های Relearn خاص سازنده خودرو را که در ابزار Autel نمایش داده می‌شود، دنبال کنید. اگر حسگرها موفق به یادگیری مجدد نشدند، Autel TPMS را به پورت OBDII وصل کنید تا خطاهای سیستم را اسکن کند. ممکن است نیاز به تعمیر یا تعویض بخشی از سیستم مانند فرستنده یا گیرنده داشته باشید.


س: روش یادگیری مجدد

مشکل 1:

من نمی توانم یادگیری مجدد حسگر را کامل کنم.

 

راه حل:

لطفاً دستورالعمل های گام به گام نمایش داده شده در زیر روش Relearn Procedure را در ابزار Autel خود به دقت دنبال کنید.  

 

مشکل 2:

من آموزش مجدد خودکار را انجام دادم و وسیله نقلیه را رانندگی کردم، اما در یادگیری مجدد شناسه ها ناموفق بودم.

 

راه حل:

در طول فرآیند Relearn، وسیله نقلیه را با سرعتی بین 25 تا 100 کیلومتر در ساعت (15 مایل در ساعت و 62 مایل در ساعت) رانندگی کنید.

 

حداقل 15 دقیقه قبل از شروع آموزش مجدد دوم صبر کنید.



س: فشار تایر

مشکل:

چراغ TPMS خودرو با پیام های لطفا فشار باد لاستیک ها را بررسی کنید "  و " وضعیت کم فشار " نمایش داده می شود .

 

راه حل:

1. اطمینان حاصل کنید که فشار باد لاستیک ها با  فشار توصیه شده سازنده خودرو مطابقت دارد. پلاکارد لاستیک خودرو که بر روی درب درب راننده قرار دارد، فشار هوای توصیه شده را نشان می دهد. لاستیک ها را از نظر سایش و نشتی بررسی کنید. بهتر است تایرها را زمانی که سرد هستند باد کنید.

 

2. تایرها را تا 10-15 کیلو پاسکال (1.5 تا 2 Psi) بالاتر از فشار هوای توصیه شده روی پلاکارد لاستیک باد کنید. 15 دقیقه صبر کنید و لاستیک را تا فشار توصیه شده تخلیه کنید. هرگز لاستیک را بیش از 30 درصد مقدار توصیه شده آن باد نکنید.

 

لازم به ذکر است که

1) فشار اسمی لاستیک هرگز نباید از فشار بار کامل بیشتر شود، به ویژه وسایل نقلیه با لاستیک های اصلاح شده. و

2) وسیله نقلیه هرگز نباید با لاستیک های بیش از حد باد شده رانده شود.

 

س: نصب سنسور

مشکل 1:

سنسورها به درستی نصب شده اند و با موفقیت دوباره به وسیله نقلیه یاد می گیرند. چراغ TPMS چند روز بعد نشان می دهد که " فشار پایین " را نشان می دهد . سنسورها را فعال کردم و لاستیک ها فشار کم را خواندند.

 

راه حل:

لطفاً میل سوپاپ همه سنسورها را دوباره بررسی کنید تا از نشتی هوا مطمئن شوید.

 

مشکل 2:

سنسورهای گیره به درستی نصب شده اند، اما من برای جدا کردن لاستیک ها مشکل دارم.

 

راه حل:

اگر واشر به طور محکم روی لبه بیرونی نصب نشود، لاستیک نشتی پیدا می کند. با استفاده از پین موقعیت، مهره را محکم کنید. بیش از حد سفت نکنید.




س: شناسه سنسور

مشکل 1:

ابزار من پیام هشدار " شناسه سنسور تکراری " را نمایش می دهد . من نمی توانم روند یادگیری مجدد را کامل کنم و چراغ نقص عملکرد TPMS روشن می ماند.

 

راه حل:

ممکن است همان سنسور دو بار فعال شده باشد و بنابراین ابزار شناسه های تکراری را نمایش می دهد.

هنگام فعال کردن سنسورها، رویه نمایش داده شده روی صفحه را دنبال کنید و هر سنسور را به ترتیبی که نمایشگر نشان می دهد فعال کنید.

هر سنسور روی هر چرخ باید یک شناسه منحصر به فرد داشته باشد. اگر دو سنسور یک شناسه را نشان می دهند، باید سنسور را جایگزین کنید یا سنسور MX-Sensor را با یک شناسه منحصر به فرد دوباره برنامه ریزی کنید.

 

مشکل 2:

من شناسه‌های سنسور را از طریق فرآیند یادگیری مجدد OBD دوباره یاد گرفتم، اما پس از رانندگی خودرو برای مدت زمان و سرعت توصیه‌شده در روش یادگیری مجدد، چراغ TPMS دوباره نمایش داده می‌شود.

 

راه حل:

سنسورها را فعال کنید و از عملکرد و خواندن آنها اطمینان حاصل کنید.

 

مسئله 3:

من سنسورهای MX را از طریق ورودی دستی برنامه ریزی کردم، اما پس از رانندگی، چراغ TPMS خودرو نمایش داده می شود .

 

راه حل:

مطمئن شوید که شناسه سنسور اصلی به درستی وارد شده است.

 

مسئله 4:

لاستیک های وسیله نقلیه من چرخانده شدند و چراغ TPMS بعد از رانندگی نمایش داده می شود. پس از بررسی لاستیک ها متوجه شدم که لاستیک جلو سمت راست کم است، نه لاستیک جلو سمت چپ که داشبورد خودرو نشان می دهد.

 

راه حل:

حسگرها باید دوباره به وسیله نقلیه یاد بگیرند. پس از چرخش لاستیک، شناسه های ثبت شده و مکان مربوطه آنها با آنچه در ECU خودرو ثبت شده است مطابقت ندارد 

 

س: فرکانس سنسور

مشکل:

در ابزار Autel TPMS خود، سال مدل خودرو را برای فعال کردن سنسورها انتخاب کردم. هر دو فرکانس 315 مگاهرتز و 433 مگاهرتز در دسترس هستند. کدام گزینه را انتخاب کنم؟ 

 

راه حل:

برخی از سازندگان خودرو از سنسورهای 315 مگاهرتز و 433/434 مگاهرتز در همان سال مدل استفاده می کنند. به عنوان مثال، آئودی از سنسورهای فرکانس 315 مگاهرتز یا 433 مگاهرتز در خودروهای A6 مدل 2005 و 2007 خود استفاده کرد. یک فرکانس را انتخاب کنید و سعی کنید فعال کنید. اگر سنسور فعال نشد، فرکانس دیگر را انتخاب کنید و فعالسازی سنسور را امتحان کنید.

 

س: مسئله OBD

مشکل:

پیام‌های هشدار " پشتیبانی نمی‌شود "  یا " نمی‌توان ارتباط برقرار کرد "  نمایش داده می‌شود.

 

راه حل:

با پشتیبانی فنی Autel تماس بگیرید.

 

س: مدل و سال

مشکل 1:

من نتوانستم سال مدل وسیله نقلیه خود را که در این ابزار ذکر شده است پیدا کنم، بنابراین یک سال مدل نزدیک به خودروی خود انتخاب کردم. من یک Autel MX-Sensors را برای جایگزینی حسگر شکسته برنامه ریزی کردم و سعی کردم حسگر را به عنوان بخشی از روش آموزش مجدد توضیح داده شده فعال کنم، اما نمی توانم حسگر را دوباره یاد بگیرم.

 

راه حل:

اگر مدل وسیله نقلیه شما در ابزار Autel شما پشتیبانی نمی‌شود، لطفاً در صورت موجود بودن، برای یک سال مدل خودروی مناسب با پشتیبانی تماس بگیرید.

 

مشکل 2:

من نمی توانم سنسورهای TPMS را فعال کنم.

 

راه حل:

1. مطمئن شوید که ابزار شما دارای آخرین نرم افزار است.

2. مطمئن شوید که خودرو از TPMS مستقیم استفاده می کند.

3. مطمئن شوید که سال مدل مناسب را انتخاب کرده اید

4. اگر بیش از یک نوع فرکانس برای وسیله نقلیه ذکر شده است، هر دو فهرست را امتحان کنید.

5. ممکن است سنسور آسیب دیده یا باتری آن از بین رفته باشد. در هر صورت سنسور باید تعویض شود.

6. اگر ماه تولید خودروی شما در مرز دو لیست سال مدل است، هر دو لیست را امتحان کنید.

7. یک سازنده خودرو ممکن است از سازندگان حسگرهای مختلف در یک مدل در یک زمان تولید استفاده کند، مانند این مثال، BMW 2 Series (VDO) 2014/03-2016/12 433MHz و BMW Series 2 (HUF) 2014/01 -2014/12 433 مگاهرتز. ممکن است لازم باشد هر دو لیست را امتحان کنید.

 

مسئله 3:

من می توانم سنسورها را فعال کنم اما نمی توانم حسگرها را دوباره به وسیله نقلیه یاد بگیرم.

 

راه حل:

1. ابزارهای TPMS Autel دستورالعمل‌های یادگیری مجدد خودرو سازنده را نمایش می‌دهند. آنها باید دقیقاً دنبال شوند تا حسگرها به درستی به آن وسیله نقلیه یاد بگیرند.

2. خودروهای هیوندای و کیا می توانند از سیستم های TPMS خط بالا یا پایین خط استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که لیست صحیح را در ابزار انتخاب کرده اید. 

 

س: TPMS غیر مستقیم

مسئله 1 :

ابزار Autel اطلاعات فشار لاستیک خودرو من را نمی خواند.

 

راه حل:

اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه شما از یک سیستم مستقیم با سنسورها برای نظارت بر فشار تایر استفاده می کند. اگر نمی توانید بررسی کنید که وسیله نقلیه شما از سیستم مستقیم یا غیرمستقیم استفاده می کند، لاستیک را پیاده کنید، لوله بیرونی آن را فشار دهید یا جدا کنید تا ببینید آیا سنسوری به میل سوپاپ متصل است یا خیر. سیستم‌های غیرمستقیم از سنسورهای روی چرخ‌ها برای اندازه‌گیری فشار تایر استفاده نمی‌کنند، بلکه معمولاً از سنسورهای سرعت سیستم ترمز ضد قفل (ABS) برای محاسبه فشار استفاده می‌کنند.

 

مسئله 2:

من نمی توانم بین ابزار TS601  و وسیله نقلیه خود از طریق درگاه OBD ارتباط برقرار کنم. 

 

راه حل:

اگر خودرو از سیستم کنترل فشار غیر مستقیم تایر استفاده کند، TS601 نمی‌تواند از طریق درگاه OBD با خودرو ارتباط برقرار کند. در صورت وجود، از یکی از ابزارهای تشخیصی کاملاً دو جهته Autel مانند MS906 یا MS906TS برای اسکن خودکار خودرو و تأیید اینکه وسیله نقلیه دارای ماژول TPMS است استفاده کنید. سیستم نظارت بر فشار باد تایرها را نیز می توان توسط ماژول Body Control مدیریت کرد. اگر یکی از این ماژول ها وجود دارد، با پشتیبانی فنی Autel تماس بگیرید تا مطمئن شوید که ابزار و کابل مربوط به آن به درستی کار می کنند.   

 

س: نسخه نرم افزاری

مشکل:

نمودار پوشش خودرو در وب سایت نشان می دهد که این ابزار با وسیله نقلیه من سازگار است، اما من آن را در ابزار نمی بینم .

 

راه حل:

مطمئن شوید که ابزار شما دارای آخرین نرم افزار است. اگر مطمئن نیستید که چگونه ابزار خود را به روز کنید، از صفحات پشتیبانی وب سایت TPMS ما دیدن کنید www.maxitpms.com

 

پشتیبانی فنی :

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

www.autelshop.de

Autel KM100 Program 2019-2022 Chevy Silverado Smart Key FOB

این مدل شورلت سیلورادو 2020 است، من قصد دارم ازAutel KM100 برای ساخت یک کلید یدکی برای ماشین استفاده کنم. در اینجا من کلید کار و یک کلید جدید در دست دارم. پس بیایید شروع کنیم. 

 

IMMO >> AutoVIN >> OK >> بله >> شورلت >> Silverado >> 2017-2020 >> کلید هوشمند >> عملکرد داغ >> افزودن کلید هوشمند >> شروع

آیا می خواهید خواندن پین را شروع کنید؟ بله

 

Autel KM100E Notes 

1.  توصیه می شود از یک کابل USB برای اتصال VCI برای این فرآیند عملکرد استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است عملکرد از کار بیفتد.

2.  برای برخی از مدل ها، اتصال به شبکه برای اجرای این تابع مورد نیاز است. مطمئن شوید که اتصال شبکه درست است.

 

لطفا یک بار دکمه Start/Stop را فشار دهید.

لطفا یک بار دکمه Start/Stop را فشار دهید.

 

کد پین با موفقیت خوانده شد، لطفا کد پین فعلی را ضبط کنید.

پین کد: 0564





آیا می خواهید فرآیند پاکسازی DTC را شروع کنید؟ بله

لطفا یک بار دکمه Start/Stop را فشار دهید.

 

کلید هوشمندی را که باید یاد بگیرید در شکاف کلید قرار دهید و کلیدهای دیگری را از خودرو خارج کنید.

شکاف کلید معمولاً به صورت زیر است:

1.  در جعبه دسته.

2.  زیر بطری.

3.  علاوه بر سینی خاکستر.

4.  در جعبه دستکش.

 

لطفا پین کد 4 رقمی: 0564 را وارد کنید

لطفا اشتعال را خاموش کنید.

در حال پیکربندی سیستم، لطفاً 12 دقیقه صبر کنید...

 

لطفا یک بار دکمه Start/Stop را فشار دهید.

کلید فعلی تطبیق کامل است.

آیا می خواهید کلید بعدی را مطابقت دهید؟ خیر

لطفا اشتعال را خاموش کنید.

دکمه Start/Stop را به مدت 12 ثانیه فشار دهید...

دکمه Start/Stop را رها کنید.

 

لطفاً دکمه START/STOP را به مدت طولانی فشار دهید تا احتراق روشن شود تا زمانی که چراغ ابزار روشن شود.

(اگر چراغ ابزار روشن نیست، لطفا دکمه START/STOP را رها کرده و آن را تکرار کنید.)

 

لطفا اشتعال را خاموش کنید.

پدال ترمز را فشار داده و نگه دارید، دکمه Start/Stop را فشار دهید تا موتور روشن شود و منتظر 5 ثانیه باشید...

لطفا اشتعال را خاموش کنید.

 

یادداشت ها:

1.  موتور را خاموش کنید.

2.  درب راننده را باز و بسته کنید.

3.  کلید هوشمند را بردارید، دکمه های قفل و باز کردن قفل را همزمان فشار دهید و سپس هر دو را رها کنید.

 

آیا کلید دیگری برای همگام سازی وجود دارد؟ خیر

تعداد کلیدهای منطبق: 3

 

کلید جدید را بررسی کنید، کار می کند، و کلید اصلی به خوبی کار می کند.

ماشین همه چی خوبه

انجام شد.








اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de

بررسی Autel MK808S: به راحتی ماشین خود را تعمیر کنید و بازنشانی کنید

آیا به دنبال یک ابزار اسکن آسان برای استفاده هستید؟ این همان است - اسکنر تشخیصی Autel MaxiCOM MK808S . شگفت انگیز است. من با فورد اج خود مشکل داشتم، بنابراین تصمیم گرفتم این اسکنر را تهیه کنم و بفهمم دقیقا چه اتفاقی در حال رخ دادن است. چون قطعات را تعویض کرده بودیم و کار نمی کرد. 

 

  • بررسی جعبه گشایی

در اینجا چیزی است که شامل می شود. در این مورد سخت می آید. بنابراین آسیبی نمی بیند. اسکنر Autel MK808S دارای نوار چسب برای نگه داشتن همه چیز است .   

 

و همچنین دارای دوشاخه است، بنابراین آن را مستقیماً به وسیله نقلیه خود و سپس به اسکنر وصل می کنید. دوشاخه به اندازه کافی طولانی است بنابراین فضای زیادی برای کار خواهید داشت. فقط آن را به قسمت بالایی وصل کنید و سپس انتهای آن را در هر طرف سفت کنید. مطمئن شوید که کاملاً مناسب است و فقط آن را روشن کنید. 

 

همچنین دارای یک دوشاخه PL شارژ است که فوق العاده است. در اینجا یک پارچه صفحه نمایش وجود دارد تا بتوانید آن را نیز تمیز کنید. یک راهنمای شروع سریع و راهنمای دستورالعمل وجود دارد.






  • تست رانندگی

در صفحه اصلی است که ظاهر می شود چیزهای زیادی وجود دارد. من می خواهم نشان دهم که چه کردیم. به اسکنر MK808Z و به فورد اج وصل شده است. تصمیم گرفتیم چند تست برای ترمز انجام دهیم. ما در حال بررسی یک سنسور برای هر چرخ هستیم. فقط تعداد زیادی کار وجود دارد که می توانید در اینجا انجام دهید، این فقط یک مثال است.

 

بلافاصله وسیله نقلیه ام را بالا کشید. می تواند اسکن کند. در اینجا فقط لیستی از مواردی است که می توانید از آنها عبور کنید. بنابراین اگر با باتری یا ترمز یا روغن مشکل دارید، هر چه که باشد. تقریباً این است که بتوانید مسائل را پیدا کنید. از آنجایی که گزینه های زیادی در اینجا وجود دارد، ما می خواستیم ماشینم را برای تست رانندگی ببریم.

 

تشخیص خودکار >> فورد >> بله >> اسکن خودکار >> ABS >> داده های زنده

 

داده های زنده در واقع چرخ های سنسورها را ضبط می کنند. بنابراین ما هر دو سنسور چرخ جلو و عقب را انتخاب می کنیم. و ما می خواهیم نمودار هر یک از آنها را ببینیم. بنابراین ما آن‌ها را برجسته می‌کنیم و سپس برای دیدن نمودار در هر چهار مورد انتخاب می‌کنیم.

 

به دلیل این ابزاری که ما در حال استفاده از آن هستیم، می‌توانید داده‌های زنده از طریق اسکنر را مشاهده کنید که بسیار چشمگیر است. صفحه در حال حرکت است، بنابراین چرخ ها در حال چرخش هستند. 

 

بیایید نگاهی به داده ها بیندازیم، ما فقط در درایو جمع آوری کردیم. همه رنگ های مختلف به خوبی کنار هم قرار گرفته اند. بنابراین هر رنگ یک سنسور چرخ متفاوت است و همه آنها بسیار نزدیک به هم هستند.

 

در پایان من تفاوت بزرگی که داشتیم را نشان خواهم داد. می توانید آن را مکث کنید، کاری کنید که به جلو برود، به عقب برگردید یا سریعتر حرکت کنید. می‌توانید آن را فشرده کنید، بنابراین تنظیماتی وجود دارد که می‌توانید بسته به آنچه می‌خواهید مشاهده کنید، انجام دهید .









  • تست سنسور چرخ

اگر به آن صفحه اصلی برگردیم و سپس می‌توانیم به آنچه قبلاً ضبط کرده‌ایم نگاهی بیندازیم. بنابراین قبلاً آزمایشی روی سنسورهای چرخ انجام دادیم. می‌توانیم ببینیم که رنگ قرمز موجود در ضایعات بسیار دور از بقیه است. اینطوری فهمیدیم که سنسور جلو سمت راست بد است و این همان چیزی است که تعویض کردیم. اینگونه بود که در ابتدا نمودارهای واقعاً خوبی را بدست آوردیم.

 

می توانید ببینید که این ابزار چقدر راحت ماشین شما را تعمیر می کند. زیرا می توانید به سرعت متوجه شوید که چیست. می توانید ریست، خونریزی ABS و کدگذاری انژکتوری... خیلی چیزها را انجام دهید.

 

من قطعا آن را توصیه می کنم.





اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de

Autel MK808S تنظیم مجدد شمارشگر تعویض سیال گیربکس ولوو

فقط روغن گیربکس در این ولوو تغییر کرد، اکنون باید به TCM بگوییم که مایع جدیدی دارد. بنابراین ما می خواهیم جلو برویم و آن را به سرعت انجام دهیم. شما به یک اسکنر دو طرفه مانند Autel MaxiCOM MK808S نیاز دارید ، نه فقط یک خواننده OBD2. زیرا روی انواع مختلف تست های فعال کار خواهد کرد. MK808S نسبتاً ارزانی است که من گرفتم.

 

عیب یابی >> VOLVO >> پذیرش >> انتخاب خودکار >> بخوانید >> OK >> AW50/51AWD >> بله >> عملکردهای داغ >> تطبیق ترانس >> تنظیم مجدد شمارنده برای - تعویض روغن گیربکس






تنظیم مجدد شمارنده تعویض روغن گیربکس.

 

نکته: ماژول کنترل گیربکس (TCM) دارای یک شمارنده برای کیفیت روغن است. اگر گیربکس در معرض بار بسیار زیاد یا دمای محیط بیش از حد بالا قرار گیرد، شمارشگر به حساب می آید. اگر هنگام تخلیه یا تعویض روغن، شمارنده تنظیم مجدد نشود، این خطر وجود دارد که یک کد عیب تشخیصی (DTC) در شرایط معیوب ذخیره شود. بنابراین مهم است که شمارنده «تعویض روغن گیربکس» دوباره تنظیم شود.

 

توجه داشته باشید! این تنها زمانی اعمال می‌شود که سیال گیربکس تعویض می‌شود و زمانی که سیال تعویض می‌شود، هنگامی که تعمیرات سنسور دمای گیربکس انجام می‌شود.

 

- احتراق روشن است.

 

OK >> تنظیم مجدد روغن گیربکس شمارنده

عملیات انجام شد.

 

در اینجا شما همچنین می توانید تطبیق را به صفر بازنشانی کنید. من این کار را نمی کنم زیرا دفعه قبل این کار را انجام دادم. اما اکثر مردم توصیه می کنند که هر دو را همزمان انجام دهید. هر چه باشد، برای اسکنر Autel MK808Z بسیار آسان است . 






اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de

Autel IM608 II Write 2001 Lexus IS300 IC900 Chip Key via Dump

امروز ما یک Lexus IS300 2001 با تراشه IC900 و EEPROM 93C56 داریم. ما از Autel IM608 II برای نوشتن یک کلید از طریق Dump برای این وسیله نقلیه استفاده خواهیم کرد . 

 

باید ECU را که در زیر کاپوت خودرو قرار دارد به سمت راست باز کنیم. یک پوشش کوچک مشکی وجود دارد، آن را بردارید و ECU را بیرون بیاورید. پس از برداشتن درب، 2 پیچ دیگر وجود دارد که باید در سمت چپ خود باز شوند. همانطور که می بینیم، یک تراشه IC900 در آنجا وجود دارد.

 

ریزتراشه IC900 را بردارید، آن را برای خواندن در برنامه نویس XP400 PRO قرار دهید. 





نوشتن کلید از طریق dump >> پذیرش

فقط XP400، XP401، XP400 Pro و XP401 Pro برای این عملکرد پشتیبانی می‌شوند.

یکی از آنها را وصل کنید.

آسیا >> لکسوس >> IS200 >> 93C56 >> پردازش تک لمسی

کلید را در برنامه نویس XP400 PRO قرار دهید.

 

موارد زیر را بررسی کنید:

1.  اگر برنامه نویس به درستی وصل شده باشد.

2.  اگر تراشه به درستی وصل شده باشد.

3.  اگر کلید به درستی قرار گرفته باشد.

4.  اگر منوی انتخاب شده با تراشه و کلید مطابقت دارد.

OK را فشار دهید.

 

Autel IM608 PRO2 در حال خواندن تراشه است، لطفا صبر کنید... 

فایل دیتا را ذخیره کنید.





شماره کلید را انتخاب کنید: Key2 >> Make key

فایل جدید تولید شده را ذخیره کنید.

تراشه پشت نوشتن لطفا صبر کنید...

عملکرد تکمیل شد.

اکنون کلید می تواند وسیله نقلیه را روشن کند.

 

ما نیازی به نوشتن اطلاعات بر روی تراشه نداریم. قبلاً آن را زیر key2 برای ما نوشته بود. بنابراین وقتی کلید را وارد می کنیم و سعی می کنیم وسیله نقلیه را روشن کنیم، وسیله نقلیه کلید 2 را تشخیص می دهد.






همچنین بخوانید:

Lexus IS300 OBD AKL 2023، Autel KM100 یا IM608 Pro2؟

 

اطلاعات تماس:

ایمیل: sales@AutelShop.de

ویچت: +86-13429866263

واتساپ: +86-13429866263

 

www.autelshop.de