مشکل: هر زمان که میخواستم کلیدی را با Autel MaxiIM KM100 برنامهریزی کنم ، این اطلاعات را نشان میدهد: "مطمئن شوید که دستگاه به درستی به شبکه متصل است. در غیر این صورت، برخی از منوهای عملکرد ممکن است به درستی نمایش داده نشوند."
دلیلش چیه؟ لطفا راهنمایی کنید
راه حل
به این دلیل که Autel KM100E با موفقیت به شبکه متصل نشد. اگر متصل باشد، یک نماد WiFi در گوشه سمت راست بالای KM100 ظاهر می شود. اما بدیهی است که دستگاه در تصویر اینطور نیست.
لطفاً دستگاه را دوباره وصل کنید تا مطمئن شوید که همه عملکردها به درستی کار می کنند.
پشتیبانی فنی
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-13429866263
واتساپ: +86-13429866263