این راهنمای برنامه ریزی ماژول BMW X5 E70 M57 FRM با ابزار تشخیصی Autel Elite II Pro است . این روش می تواند برای همان شماره قطعه استفاده شود.
DTC های FRM
عیب یابی >> VIN >> تشخیص خودکار >> عیب یابی مستقل، تأیید >> تأیید VIN، تأیید >> تأیید نمایه خودرو، بله >> عیب یابی >> اسکن خودکار >> FRM (ماژول کف پا) >> خواندن کدها
در اینجا یک کد خطا دریافت می شود
009CC6: FRM (ماژول Footwell)، گرمایش آینه سمت سرنشین معیوب است.
روش برنامه نویسی FRM
برنامه نویسی >> باشه
توجه! لطفا راه را برای وارد کردن تابع برنامه نویسی انتخاب کنید. عملکرد نامناسب ممکن است باعث ایجاد خطاهای غیرقابل جبران برای خودرو شود!
جایگزینی.
زمانی که طرح برنامه نویسی یا کدگذاری نیاز به محاسبه مجدد دارد، این روش را انتخاب کنید.
از ورودی موجود استفاده کنید:
1. برای صرفه جویی در زمان ورود، زمانی که واحد کنترل تعویض نشده است، این روش را انتخاب کنید.
2. هنگامی که واحد کنترل قبلاً برنامه ریزی شده است یا کدگذاری ناموفق بوده است، این روش را انتخاب کنید.
F1: ورودی جدید.
F2: از ورودی موجود استفاده کنید.
F1 >> باشه
در مرحله بعد، Autel Elite2 Pro با تمام واحدهای کنترل ارتباط برقرار می کند و وضعیت برنامه نویسی آنها را مشخص می کند. فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد.
دکمه تایید را فشار دهید.
آیا واحدهای کنترل تعویض شدند؟
قبل از شروع برنامهریزی خودرو، مطمئن شوید که الزامات اولیه برای برنامهریزی بدون مشکل برآورده شدهاند.
اگر واحدهای کنترل جایگزین شده اند، واحدهای کنترل جایگزین شده را در کادر محاوره ای نمایش داده شده در زیر انتخاب کنید. یا روی درخت واحد کنترل روی واحدهای کنترل جایگزین شده کلیک کنید و سپس «Replacement follow-up» را در آنجا انتخاب کنید.
بله >> باشه
برنامه نویسی/کد نویسی >> به روز رسانی انتخابی >> FRM انتخاب شده (ماژول Footwell)، OK >> اجرای طرح اقدامات
برنامه نویسی در Footwell Module FRM باید با احتیاط انتخاب شود! به دلیل ایرادات سخت افزاری ماژول های FRM، احتمال خرابی برنامه نویسی با این ماژول ها فوق العاده زیاد است. هنگامی که برنامه نویسی با شکست مواجه می شود، آسیب جبران ناپذیری به ماژول وارد می کند که باعث ایجاد ناهنجاری در عملکرد خودرو می شود. بنابراین لطفاً در انتخاب اجرای تابع برنامه نویسی برای ماژول های FRM دقت کنید. در غیر این صورت خسارات وارده به خودرو بر عهده کاربر خواهد بود.
"بله" را فشار دهید.
توجه داشته باشید:
اکنون مطمئن شوید که ابزار تشخیصی به اینترنت متصل است.
دکمه تایید را فشار دهید.
دانلود تکمیل شد.
برای ادامه جلسه پس از اتصال وسیله نقلیه، تأیید را فشار دهید.
توجه داشته باشید:
1. موتور را خاموش کنید.
2. ترمینال 15 (احتراق) را روشن کنید.
توجه داشته باشید:
ولتاژ باتری خودرو کمتر از 13 ولت تشخیص داده می شود.
هنگامی که ولتاژ کمتر از 13 ولت است، انجام عملکرد برنامه نویسی یا کدگذاری خطرناک است.
توصیه میشود قبل از اجرای برنامهنویسی یا برنامهنویسی، یک تنظیمکننده ولتاژ یا دستگاه شارژ را وصل کنید تا مطمئن شوید که ولتاژ باتری خودرو بالای 13 ولت باقی میماند.
برای ادامه OK را فشار دهید.
منتظر بمانید تا برنامه نویسی FRM تا 100% پردازش شود...
احتراق را خاموش کنید و سپس کلید را با کنترل از راه دور از شیار کلید (در صورت مجهز بودن) خارج کنید. سپس 10 ثانیه صبر کنید. یک کلید با کنترل از راه دور را در شکاف کلید (در صورت وجود) قرار دهید و جرقه را روشن کنید.
یک کلید با کنترل از راه دور را در شکاف کلید (در صورت وجود) قرار دهید و جرقه را روشن کنید.
تمام درها، پنجرهها و رویه نرم کانورتیبل باید بسته باشند. سپس پنجره ها باز و بسته می شوند.
احتیاط - خطر آسیب!
مکانیسم ضد تله در هنگام شروع اولیه غیر فعال است.
"وضعیت" را انتخاب کرده، OK را فشار دهید.
در حال راه اندازی رگولاتور پنجره برقی جلو، FRM (Footwell Module) در حال اجرا است.
پاک کردن حافظه کد خطا...
احتراق را خاموش کنید و سپس کلید را با کنترل از راه دور از شیار کلید (در صورت مجهز بودن) خارج کنید. سپس 10 ثانیه صبر کنید. یک کلید با کنترل از راه دور را در شکاف کلید (در صورت وجود) قرار دهید و جرقه را روشن کنید.
یک کلید با کنترل از راه دور را در شکاف کلید (در صورت وجود) قرار دهید و جرقه را روشن کنید.
موفقیت برنامه نویسی FRM
اطلاعات تماس:
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-13429866263
واتساپ: +86-13429866263