این یک راهنمای شروع سریع در مورد نحوه اتصال Autel ITS600E + TBE200 برای انجام بررسی، تشخیص، برنامه نویسی، یادگیری مجدد و تشخیص سایش است.
VCI200 را با TBE200 جفت کنید . دانگل را در درگاه تشخیص خودرو قرار دهید، سپس سال، ساخت و مدل را از منوی اصلی انتخاب کنید. تمام سنسورها را به ترتیب مشخص شده در عملکرد "بررسی" با دکمه "ماشه" فعال کنید.
پس از فعال کردن هر سنسور TPMS با دکمه " Trigger " ، روی زبانه " Diagnostics " ضربه بزنید تا تشخیص TPMS انجام شود. سپس این ابزار مکان فیزیکی حسگرها و ID'S را با اطلاعات ماژول مقایسه می کند.
پس از انجام تشخیص، روی زبانه برنامه نویسی ضربه بزنید تا جایگزینی Autel MX-Sensors بسازید . سنسورها باید قبل از نصب برنامه ریزی شوند تا به درستی کار کنند. روش برنامه نویسی را انتخاب کنید و سنسور را نزدیک بالای ابزار قرار دهید.
برای اجرای آموزش مجدد tpms، روی زبانه relearn ضربه بزنید . برای به حداقل رساندن خطاها، دستورالعملهای مربوط به روش یادگیری مجدد هر وسیله نقلیه ارائه خواهد شد . اگر بیشتر از روش e وجود داشته باشد ، نشان داده خواهد شد. سرویس TPMS اکنون کامل شده است!
مرحله 1. بررسی کنید که ITS600 و TBE 200 هر دو به یک شبکه Wi-Fi متصل هستند. روی تب Wear Detection ضربه بزنید. برای اتصال دستگاه TBE کلیک کنید . روی دستگاه نمایش داده شده روی صفحه ضربه بزنید تا TBE200 به ITS600 متصل شود .
مرحله 2. این 2 ابزار اکنون با موفقیت وصل شده اند. اکنون می توانید اندازه گیری عمق آج لاستیک را با THE TBE200 شروع کنید. مقادیر در ITS600 همراه با توصیه های خدمات و اطلاعات مربوط به سایش نمایش داده می شود.
مرحله 3. برای شروع استفاده از اندازه گیری عمق آج لاستیک ، روی "Tire Tread" در TBE200 ضربه بزنید . مقادیر در ITS600 و همچنین TBE200 ظاهر می شوند. داده های عمق آج اکنون با اطلاعات مربوط به TPMS در ITS600 یکپارچه می شوند. داده ها را می توان چاپ و بر روی یک گزارش اسکن ارائه کرد .
مرحله 4. بخشهای داخلی و خارجی بلوکهای آج مجاور اندازهگیری میشوند تا دقیقترین اطلاعات در مورد سایش آج به دست آید. این ابزار می تواند ویژگی های سایش ناهموار را شناسایی کند. Single یا All Check Mode را می توان در منوی Check Settings انتخاب کرد .
اطلاعات تماس:
ایمیل: sales@AutelShop.de
ویچت: +86-13429866263
واتساپ: +86-13429866263